Що пък да не се запуши?
Известие
Collapse
No announcement yet.
черен пушек при ниски обороти
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеЩо пък да не се запуши?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеА кат се запуши как ще пуши? И двигателят как ще си плюе изгорелите газове? И ....
Пишеш наистина откровени глупости!Ако си толкова технически грамотен,колкото се пишеш за втори път ти казвам да си коригираш мнението.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеЕ тука вече ще почна да се заяждам с теб!
Пишеш наистина откровени глупости!Ако си толкова технически грамотен,колкото се пишеш за втори път ти казвам да си коригираш мнението.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЕ, тъп съм. Обясни ми като се запуши катализаторът как ще излизат изгорелите газове и какво ще прави двигателят при дори частично запушванеJTD 105+
Comment
-
Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщениекатализатора се премахва. а за да се оправи трябват части които са пари. ти въобще имаш ли дизел?
Имам две бензинки и един дизел за сведениеAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЕ, тъп съм. Обясни ми като се запуши катализаторът как ще излизат изгорелите газове и какво ще прави двигателят при дори частично запушване
ти четеш ли поне това върху което спориш бе
егати активиста сиAR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЕ, тъп съм. Обясни ми като се запуши катализаторът как ще излизат изгорелите газове и какво ще прави двигателят при дори частично запушване
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеКато се запуши катализатора няма да излизат изгорелите газове, съответно няма да се върти турбината както трябва. Като не се върти турбината както трябва, няма въздух...... Черният пушек е много нафта или малко въздух. Точно когато не затваря ЕГР-а както трябва се получава същият ефект, не се върти турбината както трябва.........Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеОпитай да извадиш тръбата на ЕГР-а във въздуха или накарай клапана да остане отворен и гледай колко и как ще надува турбината и тогава пак ми говори за диаметри.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеЯ тука се развил спор за ЕГР-а.
Егр-а ако не затваря плътно или е останал блокирал в отворено положение ще пуши и няма да има мощност.
А грешката за ЕГР-а се хваща точно от дебита на въздуха..... защото клапана се опитва да го промени (дебита) но той не мърда и така това се отразява като грешка свързана с ЕГР-а. Това важи най вече за автомобили които не са минали през разни псевдо тунери.... В случая говоря за Е3.
П.С.Не разбрах защо ме цитираш мен,като аз 10 поста по-нагоре съм написал същото,ма явно няма кой да четеFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЕто пак обърка отговора,на старите ЖТД-та не записва грешка свързана с дебита на въздуха,просто ащото няма как да го хване,панимайш.........................
Нали се сещаш, че ЕГР-а ако е блокирал отворен, дебита на входящият въздух ще се промени и едно, че ще запише грешка с ЕГР-а но с времето може да се отрази и грешка за проблем с МАФ-а. Защото към ЕКУ-то ще се подават верни данни за дебита, но няма да отговарят на тези които иска ЕКУ-то за дадените режими на работа.
А много добре знам за кой мотор става на въпрос и там съм поставил възможна диагноза-ЕГР. Написал съм го в едно изречение. Второто изречение е за съвсем друго нещо-дебит и по надолу съм написал, че става въпрос за ЕВРО3. Защото аз не знам към кое ЕВРО/поколение..... слагаш старите Jtd-та.
Ай със здраве професоре.
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеАз и преди съм ти казвал, че не знаеш значението на думите. От това което си написал аз разбирам, че при старите ... не може да се запише грешка за дебита на въздуха или грешка свързана с МАФ-а. Е МАФ-а за чий стои там след като не може да хване дебита на въздуха?
Нали се сещаш, че ЕГР-а ако е блокирал отворен, дебита на входящият въздух ще се промени и едно, че ще запише грешка с ЕГР-а но с времето може да се отрази и грешка за проблем с МАФ-а. Защото към ЕКУ-то ще се подават верни данни за дебита, но няма да отговарят на тези които иска ЕКУ-то за дадените режими на работа.
А много добре знам за кой мотор става на въпрос и там съм поставил възможна диагноза-ЕГР. Написал съм го в едно изречение. Второто изречение е за съвсем друго нещо-дебит и по надолу съм написал, че става въпрос за ЕВРО3. Защото аз не знам към кое ЕВРО/поколение..... слагаш старите Jtd-та.
Ай със здраве професоре.
156 1.9 JTD 8v exhaust gas recirculation system (e.g.r.) 1080C
CONSTRUCTION FEATURES
This system directs a proportion of exhaust gases (5 - 15%) to the intake under certain service conditions.
This lowers the temperature peak in the combustion chamber to reduce the formation of nitrogen oxides (NOx).
The E.G.R. valve (1) is controlled by the fuel injection control unit (2), and carries out the function of re-injecting into the engine intake some of the exhaust gases drawn from the exhaust manifold (4).
A heat exchanger (3) allows the partial cooling of the exhaust gases, further lowering the temperature in the combustion chamber.
1 - E.G.R. valve
2 - Fuel injection control unit
3 - Heat exchanger
4 - Exhaust manifold
5 - Throttle body
OPERATION
The fuel injection control unit, with coolant temperature > 20° C and engine speed of between 800 and 3000 rpm, drives the E.G.R. solenoid with a square-wave signal.
The change in this signal allows the EGR coil to move a plunger and thus adjust the flow of burnt gases from the exhaust manifold to the intake manifold; two results are thus obtained:
- less air is introduced;
- combustion temperature is reduced (due to the presence of inert gases) to reduce NOx (nitrogen oxide) production.
The engine control unit is kept constantly informed of recirculated gas quantity by information from the flow meter. If the intake of a certain amount of air (Qam) rpm is required at a certain rpm and the amount sent by the flow meter (Qar) is less, the difference (Qgr) is the recirculated gas quantity.
Qam - Qar = Qgr
Qam - Theoretical air quantity in memory
Qar - True air quantity
Qgr - Recirculated gas quantity
The atmospheric pressure signal is used when controllling the EGR valve to recognize when the car is driving at altitude and so reduce the quantity of recirculated gas and prevent the engine from producing fumes.
COMPONENT DESCRIPTION
E.G.R. SOLENOID VALVE
The Pierburg EGR valve fitted to the intake manifold modulates the flow of exhaust gas to the intake according to a command received from the injection control unit.
Modulation takes place via an internal solenoid controlled in PWM by the control unit, which operates the control rod from the internal valve.
A - E.G.R. valve body
B - Internal valve
C - Gas outlet from exhaust manifold
D - Gas outlet to intake manifold
1 - Solenoid positive
2 - 5V potentiometer power supply
4 - Potentiometer negative
5 - Solenoid negative
6 - Potentiometer position signalAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеАз и преди съм ти казвал, че не знаеш значението на думите. От това което си написал аз разбирам, че при старите ... не може да се запише грешка за дебита на въздуха или грешка свързана с МАФ-а. Е МАФ-а за чий стои там след като не може да хване дебита на въздуха?
Нали се сещаш, че ЕГР-а ако е блокирал отворен, дебита на входящият въздух ще се промени и едно, че ще запише грешка с ЕГР-а но с времето може да се отрази и грешка за проблем с МАФ-а. Защото към ЕКУ-то ще се подават верни данни за дебита, но няма да отговарят на тези които иска ЕКУ-то за дадените режими на работа.
А много добре знам за кой мотор става на въпрос и там съм поставил възможна диагноза-ЕГР. Написал съм го в едно изречение. Второто изречение е за съвсем друго нещо-дебит и по надолу съм написал, че става въпрос за ЕВРО3. Защото аз не знам към кое ЕВРО/поколение..... слагаш старите Jtd-та.
Ай със здраве професоре.
П.С.Никога не съм искал да изпадам в спорове с теб,но явно все така става,явно е че всеки иска да помогне,но с изтъкване няма да стане,трябва да си помагаме,още повече ако сме колеги............Айде със здраве,дано не сим ме разбрал погрешно...........Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment